טקסט חלופי

בנקאות קמעונאית

העולם משתנה והסניפים הבנקאיים חייבים להשתנות עימו. בזמן שפעילות לקוחות מוסטת מהסניפים לערוצים ישירים (כולל עמדות לשירות עצמי), הצמיחה בכלכלה קטנה והרגוציה גדלה, יותר ויותר בנקאים מקבלים את העובדה שהסניף העתידי יהיה קטן יותר וככל הנראה מוכוון מכירות ושירות.
אחת התוצאות של מגמה זו הינה שינוי מבנה הסניף ממודל של שירות "הכל כלול" למודלים המותאמים לצרכי הלקוחות ולקידמה הטכנולוגית במגוון נושאים כגון: מערך פיזי, מבנה ארגוני ותפקידים, תהליכים ושגרות עבודה.

לחברת חושן היכרות מעמיקה עם מודלי הפעלה של סניפים ונקודות מכירה במסגרת פרויקטים שונים שבוצעו בארגונים פיננסיים מובילים בישראל, ביניהם:

  • רה ארגון המבנה הארגוני של הסניפים והתאמתו לתפישות מתקדמות למתן שירות, מכירות וניהול סיכונים.
  • הגדרה מחדש של מערך התפקידים בסניף והתאמתו לצרכים העתידיים.
  • שיפור תהליכים לצמצום עלויות תפעול ולפינוי זמן.
  • הסטת פעילות תפעולית בסניפים למוקדים מתמחים (כגון מרכזים תפעוליים, מוקדי עיקולים) לצורך פינוי זמן לשירות והגברת המכירות.
  • גיבוש והטמעת שגרות עבודה בסניף לשיפור השירות והגברת המכירות של העובדים.
  • תכנון מערך פונקציונאלי, המשלב נושאים כגון: מבואה טכנולוגית, עמדת קבלת קהל, עמדות טלרים, עמדות מומחים (יועצים, פקידי משכנתאות ועוד).