גיבוש מסע המטופל וקול הלקוח במצב הקיים וזיהוי "רגעי האמת".
ניתוח אתגרי השורש – ניתוח הגורמים לפגיעה בחוויית המטופל ב"רגעי האמת". הניתוח רלוונטי הן לתהליכים בממשק ישיר מול המנותח והן לאלו המבוצעים ברקע (תהליכי ניהול ובקרה, תהליכים אוטומטיים, תהליכים תפעוליים ועוד).
קיימנו סיעורי מוחות לדיון ואישור ההמלצות.
קיימנו סיעורי מוחות לדיון ואישור ההמלצות.
הגשנו מסמך מסכם – הכולל את עיקרי המיפוי, ניתוח האתגרים וההמלצות
הגדרנו צעדים ליישום השינויים