איסוף נתוני פעילות הן ממערכות המידע של הקופה והן באמצעות איסוף ידני של נתוני ניצולת מטפלים ב-15 מכונים מייצגים.
פגישות ותצפיות עם הנהלת המערך (מטה ומחוזות), מנהלי מכונים, מזכירות ומטפלים.
ניתוח הנתונים והמידע שנאסף וגיבוש תובנות במגוון נושאים:
תפישת הפעלה והיקף משאבים נדרש בפעילות האדמיניסטרציה.
תפישה רצויה לניהול יומני המטפלים.
ניהול משאבי המטפלים – היקפי משרה ושעות עבודה.
שונות בין המחוזות.
מיקוד אתגרי הליבה וגיבוש כיווני פעולה ראשוניים לשיפור.
דיון באתגרים ובכיווני הפעולה עם מחלקת האו"ש והפיזיותרפיסטית הראשית של הקופה, וקבלת התייחסות.
גיבוש ואישור המלצות מפורטות לשינוי תפישת ההפעלה.
גיבוש תיק יישום המהווה "סטנדרט" לתהליכי האדמיניסטרציה והניהול במכונים.
דיון ואישור תיק היישום במסגרת קבוצות מיקוד מולטי-דיסציפלינריות.
מינוי מזכירות ומנהלי מכונים מובילי שינוי.
תכנון ויישום מהלך למידה והטמעה רוחבי בכלל המחוזות והמכונים, תוך העצמת מובילי השינוי.
ניהול ובקרה רוחבית של פרויקט היישום.