יעדי הפרויקט
שיפור תהליכים והתייעלות תפעולית בפעילות המשכנתאות.
שיפור פעילות מכירה ושיווק, תוך שמירה על רמת שירות נאותה ללקוח.
שיטת העבודה
בחינת כדאיות והערכת פוטנציאל ההתייעלות מהקמת המרכז תוך שימוש במגוון כלים: בנצ'מארק, רגרסיה ליניארית, מודל חזית היעילות, ניתוח ROI וזיהוי והערכת סיכונים
תכנון וגיבוש תפישת הפעלה:
ניהול פרויקטים
מחקרי עבודה
הערכת צרכי כוח אדם
אפיון מפורט והערכות ליישום לרבות תרשימי תהליך ותיקי יישום.
ליווי יישום והטמעה בשלבים
תקשור וניהול תהליך השינוי
הטמעה בשטח
המלצות ותוצאות
מרכז השירות למשכנתאות הוקם תוך עמידה בלו"ז ובתקציב.
היישום ההדרגתי, מעורבות מש"א וניהול השינוי הפחיתו את האתגרים האנושיים וסייעו להצלחה.
השירות ללקוח המשכנתאות השתפר: עליה בזמינות לשירות ושיפור זמני תגובה לבקשות שירות.
הושגה התייעלות של כ- 15% בהיקף המשאבים.
גידול של מעל 10% בהיקף מכירת המשכנתאות
פרסומים קשורים
נשמח לשפר את החיים של אנשים
.גם בארגון שלך
© 2020 חושן פתרונות הנדסת תעשייה וניהול בע"מ. כל הזכויות שמורות |
מדיניות פרטיות